Reportage چیست

Reportage چیست

رپورتاژ آگهی در واقع همان اخبار تبلیغاتی است که در سایت های مختلف منتشر می شود و دارای لینک های مرتبط و تصاویر جذاب برای هدایت سریع کاربر به صفحه است.


امروزه کسب و کارهای اینترنتی رواج بسیاری پیدا کرده اند و شناخت بیشتر برای هر برند و کسب و کار جدیدی برابر با افزایش فروش و اعتبار مشتری است، اما این سوال پیش می آید که چگونه یک برند نوپا می تواند در وب ارتقا یافته و رشد کند و در عین حال طرفداران خود را به سرعت پیدا کند و روز به روز به کسب و کار خود تبدیل شود؟

در بحث کسب و کارهای اینترنتی، اعتماد همیشه حرف اول را می زند. اما اعتماد به یک وب سایت از کجا می آید؟

- از صحبت در مورد این فروشگاه در انجمن ها

- شبکه های اجتماعی و بحث

- رپورتاژ در سایت های خبری و سایت های معتبر و فعال

 

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی در واقع همان اخبار تبلیغاتی است که در سایت های مختلف منتشر می شود و دارای لینک های مرتبط و تصاویر جذاب برای هدایت سریع کاربر به صفحه است. باید توجه داشت که تبلیغات به عنوان روابط عمومی دیجیتال شناخته می شود و رپورتاژ آگهی یکی از مهم ترین راه های رشد روابط عمومی تجاری شماست. برای آنکه بدانید کدام سایت ها برای رپورتاژ آگهی سایت شما مناسبند، از کدام سایت رپورتاژ بخریم را مطالعه نمایید.

 

رپورتاژ آگهی موثرترین راه برای سئو و بهبود رتبه سایت است:

کلمات کلیدی رپورتاژ آگهی شما باید کلماتی باشند که در نتایج جستجو رتبه خوبی داشته باشند و آنها را مستقیماً به صفحات مربوطه پیوند دهند تا بتوانید رتبه خوبی کسب کنید.

اکثر وب ‌سایت ‌هایی که رپورتاژ منتشر می‌کنند، معمولا سه لینک برای سایت شما در نظر می گیرند که یک پیوند به صفحه اصلی و دو پیوند به صفحات داخلی در نظر گرفته می‌شود. البته این برای همه منتشرکنندگان رپورتاژآگهی صادق نیست! لینک بگیر دات کام برای کمک بیشتر به مشتریان خود اجازه می دهد تا سقف 5 لینک به یک سایت در متن رپورتاژ خود قرار دهید تا برای صفحات بیشتری از سایت خود اعتبار کسب کنید.

با انتشار اخبار خود در سایت های معتبر، اعتبارنامه برجسته ای به سایت شما وارد می شود که می تواند نتایج شما را در گوگل به میزان قابل توجهی تغییر دهد و همچنین سایت شما از نظر گوگل یک سایت مفید و قابل اعتماد محسوب می شود. از آنجایی که وب‌سایت‌های معتبر رپورتاژ درج می‌کنند، رپورتاژ آگهی شما اعتباری را از دامنه و صفحه اصلی این سایت ها به سایت شما منتقل می‌کند و قدرت سایت شما را افزایش می‌دهد.

 

آیا رپورتاژآگهی تبلیغات خوبی است؟

انتقاد بزرگ از تبلیغات آنلاین سنتی این است که تبلیغات در حالی که اطلاعات واقعی جذب می شوند آزاردهنده می شوند. محتوایی که خواننده می‌خواهد مشاهده کند دائما توسط پنجره‌های بازشو، lay-over یا سایر تبلیغات قطع می‌شود. علاوه بر این، بسیاری از کاربران از مسدود کننده تبلیغات استفاده می کنند.

تعداد کلیک پایین منجر به انتشار فضای تبلیغاتی بیشتر برای جبران کاهش فروش می شود. کاربران نسبت به این نوع تبلیغات بی حس می شوند. به آن "بنر کوری" نیز می گویند.

 

رپورتاژآگهی این مشکل را حل می کند. به دلیل چیدمان به عنوان مقاله، جریان خواندن قطع نمی شود و حتی جذب اطلاعات نیز ارتقا می یابد. مطالعه ای توسط VDZ (Verlag Deutscher Zeitschriftenverleger) از این تأثیر مثبت حمایت می کند:

90 درصد رپورتاژآگهی ‌ها را آموزنده و قابل درک می‌دانند

84 درصد آنها را معتبر می دانند

و تنها 21 درصد رپورتاژآگهی ‌ها را گمراه‌کننده ارزیابی می‌کنند.

 

مزایای رپورتاژ آگهی

اولین بار دکتر مک آدامز به این نکته پی برد که "مردم هنگامی که اطلاعات و ایده ها در قالب داستان ارائه می شوند، به سرعت و به موقع متقاعد می شوند." استفاده از رپورتاژ آگهی برای ایجاد پیامی به یاد ماندنی و متقاعد کننده، به صاحبان کسب و کار کمک می کند که از بهم ریختگی خلاص شوند و کسب و کار خود را در میان رقبا برجسته کند.

از طرفی مصرف کنندگان، محتویات منتشر شده در سایتهای خبری یا روزنامه ها را با اطمینان بیشتری نسبت به اطلاعات موجود در سایر انواع رسانه ها مطالعه می کنند. تبلیغ کنندگان می توانند این اعتماد را به منظور بهبود دیدگاه مخاطبان در مورد کسب و کارشان استفاده کنند. یک تبلیغ در قالب یک مقاله توسط مصرف کنندگان به عنوان محتوای قابل اطمینان خوانده می شود.

این به ویژه برای کسب و کارهای خدماتی یا کسب و کارهای نوپا یا استارتاپها که نیاز به ایجاد اعتبار بیشتر برای جذب مشتریان دارند، اهمیت دارد. رپورتاژ آگهی یک ابزار قدرتمند برای حرفه ای هاست که خدمات فنی ارائه می دهند و نیاز به بیان ایده های پیچیده دارند. برای مثال، مقاله ای به عنوان «سوال از متخصصان» که یک انجمن برای پزشکان، دندانپزشکان، برنامه ریزان مالی و غیره فراهم می کند، فرصتی برای توضیح جنبه خاصی از کسب و کار ایشان ارائه می دهد.

فروشندگانی که کالا یا خدماتی را که قیمت بالاتری را نسبت به محصولات مشابه ارائه می کنند می توانند از رپورتاژ آگهی تخصصی استفاده کنند تا ارزش محصولاتشان و دلیل برتری آنها را نسبت به رقبا در رپورتاژ آگهی خود شرح کنند.

منبع : رپورتاژ آگهی چیست؟

لینک بگیر دات کام با دارا بودن بیش از 250 وبسایت ایرانی فعال دارای پکیج های مختلف با دسته بندی های متنوع عمومی و تخصصی می باشد تا شما به راحتی بتوانید بر اساس استراتژی سئوی سایت خود اقدام به خرید رپورتاژ در سایت های ایرانی نمایید. لینک بگیر یار دائمی سایت شماست و همیشه در کنار شما خواهد ماند.

 

1401/03/13
17:40:53
5.0 / 5
432
تگهای خبر: رپورتاژ , آنلاین , استارتاپ , تخصصی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
آتی جو